יום שלישי, 16 אפריל 2024, 07:50  הפוך לדף הבית   הוסף למעודפים   שלח לחבר   RSS 

מה צריך להיות באתר לאומנויות לחימה?

המלצות שיווקיות בבניית אתרים


מאת: צוות חגורה שחורה
פורסם: 6/4/2010
כמו בכל כיתות אימון גם באומנויות לחימה כל מאמן רוצה לראות אולם מלא מתאמנים. כיצד ניתן למשוך אליכם, המאמנים ובעלי המועדונים, מתאמנים חדשים? לצורך השגת מטרה זו קיבצתי מספר המלצות שיווקיות שיש ליישמם באתר המועדון בעת בנייתו. אם אין לכם אתר, הגיע הזמן. ללא אתר, לא משנה כמה אתם מקצועיים ובעלי ניסיון רב של שנים, יהיה לכם הרבה יותר קשה להגיע לקהל שאינו מכיר אתכם. הפרסום בפליירים ובמקומונים עולה לא מעט כסף והינו לתקופה קצרה להבדיל מאתר אינטרנט. 


  1. בחירת שם דומיין (שם האתר).  שם מתחם בעברית זה דומיים שהוא בעצם שם האתר. הדומיין מורכב בשילוב אותיות ומספרים או אחד מהם. הדומיין יכול להיות באנגלית או בעברית כדוגמת: http://אומנויות-לחימה.net/. סיומת שם הדומיין מייצגת לרוב את המדינה שהאתר פונה אליה ולכן מומלץ שהסיומת תהיה "co.il". סיומת זו תתרום גם לקידום האתר במנועי החיפוש.
  2. רצוי שבאתר יהיו 8 דפים ראשיים והם:
    דף הבית - זהו הדף שברוב הגולשים באתר שלך יראו קודם. מטרת הדף לא למכור ולא מה הרקע שלך. מטרתו העקרית הוא לסנן ולכוון גולשים לעמודים עם אינפורמציה רלוונטית לגביהם.  אם אתה מאמן גם ילדים וגם מבוגרים, כוון אותם, שוב, לעמודים הרלוונטים.  חשוב שתדגיש מה אתה מציע ולמה אתה טוב יותר מהמתחרים שלך במועדוני אומנויות לחימה אחרים.

    צור קשר
    - בדף זה תציג את כל דרכי ההתקשרות אליך כולל: דוא"ל, טלפון, פקס ומפת הגעה אליך. גוגל מציעה מפה אינטראקטיבית שניתן לשתול אותה בדף האתר. כאופציה אפשר להכניס לעמוד זה טופס יצירת קשר אבל לא חובה. ברגע שיש טלפון ודו"אל  זה עשוי להספיק. מומלץ בדף זה להכניס קישור לעמוד שאלות נפוצות, כיוון שיש סיכוי שלמשהו יש שאלה שעשוייה להופיע בעמוד שאלות נפוצות.

    שאלות נפוצות - תחסוך לעצמך לענות שוב ושוב על אותן שאלות ששואלים אותך במייל ובטלפון. תחסוך לעצמך זמן וכסף בכך שתקים עמוד זה.

    מה תלמדו? כן, לא טעיתי. כאן תסביר מה מתאמנים ילמדו אם ירשמו לאימונים שלך. זה לא אומר שתנסה לשכנע אותם למה אומנות הלחימה שלך היא הכי מומלצת אלא תסביר מה יקבלו באימונים שלך כדוגמת: כוח מתפרץ, סבולת אירובית, גמישות וכדומה. לאחר מכן תוכל לציין כמה עובדות מעניינות על אומנות הלחימה שלך.

    לוח שעות פעילות- אם יש לך אימונים המתפרסים על כל השבוע או לפחות בחלקו הגדול, תציג את הלוח הזמנים של האימונים שלך לפי ימים ושעות. עשה עמוד זה פשוט וקריא כך שגם ילד יבין מה הוא רואה. אם אתה מאמן פעמיים בשבוע, אפשר לותר על דף זה. תכניס את זמני הפעילות בעמוד שאלות נפוצות.

    למה אצלנו? כאן תכניס את הסיבות העיקריות והחשובות למה כדאי להתאמן אצלך. תפרט את הצרכים של המתאמנים ואיך האימונים שלך עונים על צרכים אלו. כמו כן, תציין את המטרות של האימונים שלך. האם הם  ללימוד בלבד או שמטרתך היא להביא את המתאמנים שלך לרמה תחרותית? זה כמובן יכול שילוב של כמה מטרות. יש כאלה שיבואו רק בכדי לשפר את הכושר הגופני ולגוון בפעילות שעושים. לדוגמא כמוני, אני רץ למרחקים  ארוכים והחלטתי לגוון,  ופשוט נדלקתי על אגרוף תאילנדי.

    הרשם לניוזלטר - גולשים, באמצעות הרשמה בעמוד זה,  יקבלו עדכונים שוטפים כגון:  עדכונים על מחנות אימונים, מבצעים על מכירת ציוד לאומנויות לחימה, חדשות המועדון ועוד. כל אתר מכובד מכיל דף זה או טופס הרשמה לניוזלטר.

    גלריית תמונות- כמו שאומרים: "תמונה שווה אלף מילים". בעמוד זה יופיעו תמונות שלך ושל המתאמנים. בנוסף אפשר לעשות עמוד של גלריית סרטים.
     
  3. קידום האתר - ביצוע קידום אתרים אורגני לאתר שלך. לשם כך עליך לשקול לקבל שירות מקצועי מחברה שמבצעת קידום אתרים. מדובר  על הוצאה כספית לא קטנה אבל אין כמו לעשות חיפוש בגוגל ולגלות שבמילה (לדוגמא) "איגרוף תאילנדי" האתר שלך מופיע בעמוד הראשון בגוגל. הופעת האתר שלך בעמודים ראשונים בגוגל ימשוך גולשים רבים לאתר שלך שעשויים להצטרף לאימונים שלך.
     
  4. בניית אסטרטגיה שיווקית שנתית - רבים מהמאמנים חושבים על "כאן ועכשיו". טעות. יש לחשוב ברמה השיווקית על כל השנה. מתי יש חגים, מתי יש תחרויות, מתי יש מחנות אימונים ולהתכונן לקראת אירועים כאלו. לדוגמא, בפסח יש חופשה וכדאי לנצל זאת לבצע מחנה אימונים שבו תוכל, בין היתר,  להקים דוכן לציוד לאומנויות לחימה למכירה. כמו כן, תוכל לתעד מחנה אימונים זה בתמונות ובוידאו ולהעלות זאת לאתרים שונים כמו YouTube וכדומה.
     
  5. השוני שלך לעומת המתחרים - למה להתאמן אצלך ומה השוני שלך לעומת אחרים? הנה מספר שאלות מנחות שעשויות להועיל לך בכדי לשכנע למה אתה טוב יותר מאחרים. כדאי לזכור שדבר ראשון שעושים כאשר רוצים להתחיל להתאמן הוא להשוות בין מאמנים.

    איך האולם שבו אתה מאמן לעומת מקומות אחרים?
    מה אתה עושה שהמתחרים שלא לא עושים?
    האם שעות הפעילות שלך נוחות יותר?
    האם אתה מלמד סגנון אחד או כמה סגנונות של אומנויות לחימה?
    האם אתה היחיד באזורך שמלמד את אומנות הלחימה?
    האם מקום האימונים  נוח ונגיש? יש חנייה לטובת המאמנים?
     האם תוכניות האימונים שלך והשקפת עולמך שונה מאחרים?
     
  6. תפסיק לעשות מה שכולם עושים ותתחיל להיות מקורי! אתה עושה מה שאתה הכי אוהב לעשות וזה לעשות באומנויות לחימה - אבל זה לא מספיק בכדי להצליח במידה מספקת. בכדי להצליח רבים מהמאמנים רואים מה אחרים עושים ועושים בדיוק את אותו הדבר. לדוגמא, אם משהו עושה מחנה אימונים בפארק, אז מתחריו יוזמים גם מחנה אימונים בדומה לזה.

    כדאי לעשות מה שאחרים לא עושים. תבדוק מה המתחרים שלך עושים תשווה זאת למה שאתה עושה, ותבדוק מה שניכם לא עושים. תעשה בדיקה לרעיון החדש  שלך ותשאל מתאמנים ואנשים סביבך מה דעתם על רעיון זה. אתה עשוי להיות מופתע לגלות  מה בדיוק חסר כדי ליצור ברעיון זה יתרון על המתחרים שלך.
     

לסיכום, אם הגעת עד כאן ואתה מעוניין באתר, צור עימנו קשר לבניית אתר או קידום האתר שלך.
הנה עיצובים מוכנים לאתרים של אומנויות לחימה לבחירתכם.

אוס!
אמיר כהן,
אתר חגורה שחורה

כניסת משתמש
אימייל
סיסמא
שכחת סיסמא?